Hjärnans Smörgåsbord - en buffé av spridda tankar

Nu vet jag vad jag vill...

Kategori: Saker som händer

Jag vill flytta upp tillbaka till Stockholm och gå på Röda Korsets folkhögskola och läsa Ledarskap för en hållbar värld. Jag vill också flytta till Helsingborg och gå på Sundsgården. Att bo kvar i Lund vore också väldigt trevligt, samtidigt som det känns mycket lockande att åka ut och resa och se något annat land. Helst vill jag hitta en utbildning jag trivs med men jag tror kanske inte att jag känner för att plugga just nu. Politisk scenkonst låter extremt spännande, det finns att läsa på Tribunalen i Stockholm så det kanske var en bra idé ändå att flytta dit? Men mitt brassband nere i Malmö vill jag verkligen inte lämna så det känns inte helt rätt. Jag kanske skulle ta och jobba till hösten? Fast det är ju det jag gör nu, förutom att jag inte har något jobb, så omväxling vore nog att föredra. Jag skulle verkligen vilja bli producent i framtiden och göra projekt som kopplar samman olika former av kultur och helst viktiga samhällsfrågor. Miljöaktivist skulle jag gärna vara, och politiskt aktiv, och göra skillnad, och förresten har jag alltid velat spela teater. 
 
Kommentera inlägget här: