Hjärnans Smörgåsbord - en buffé av spridda tankar

Nu ringer telefonen, det är dags för mig att gå...

Kategori: Saker som händer

Jag skriver hellre blogginlägg än uppsatser just nu.
Egentligen tycker jag faktiskt om att skriva uppsatser. När man verkligen kommer in i en tankegång som det är ett rent nöje att få formulera är det bara roligt.
Men just nu, och två torsdagar tidigare, ägnar jag natten åt att börja skriva något jag inte lagt ner nämnvärt mycket tid på innan. Hah. Jag tänker lätt få MVG.
Jag var så himla stolt när jag skrivit en novell mellan 10 och halv 2 på natten, från scratch till färdig med påsar under ögonen, och fick tillbaka den med kommentaren ”Fantastiskt! MVG+”.

Ja, jag skryter. Vadårå? Jag muntrar upp mig själv i min självåsamkade olycka. Icke att fördöma.

 

Lyssnar nu på Lasse Winnerbäck. Värt.