Hjärnans Smörgåsbord - en buffé av spridda tankar

???

Kategori: Saker som händer

Den här stackars bloggen blir ju bara mer och mer övergiven, stackarn. Vad ska jag göra åt den? Vet inte riktigt. Kan ju fortsätta med att bara skriva om något slumpmässigt när jag känner för det. Men det vore roligt att ha lite mer struktur kanske.
Jag kan ju aldrig bestämma mig för vad jag ska ha bloggen till. Vem är det jag riktar mig till? Vem vill jag ska läsa det jag skriver? Vill jag verkligen skriva om hur personliga saker som helst när vem som helst kan läsa det, och är ens någon intresserad av det? Vill jag nå ut till en massa andra människor och skriva om väldigt intressanta världsfrågor, och har jag i så fall något vettigt att säga om dem?
 
Jag ser att jag även om jag är väldigt inaktiv har en del läsare tydligen. Så det verkar som att det ändå är någon som är intresserad av huruvida jag skriver eller inte! Tycker ni nånting om hur jag ska sköta min blogg? 
 
Ha det fint! :) 
 
Här får ni en något obehaglig bild på mig också: