Hjärnans Smörgåsbord - en buffé av spridda tankar

LundaPride

Kategori: Saker som händer

Det här hänt något spännande!
 
För ett par veckor sedan såg jag ett event på FaceBook... och för att göra en lång historia kort, så ledde det till att jag har blivit vice projektledare till LundaPride, Lunds Pridefestival! Det känns verkligen otroligt häftigt. Så mycket av det jag tycker om och bryr mig samlat. Det känns som en stor ära att få vara med och bygga något som är så viktigt.
De båda projektledarna jag jobbar tillsammans med är oerhört trevliga och bra människor. Arbetet hittills har känts kul - och utmanande. Det här är ett projekt i större skala än jag varit involverad i förut, vilket är en grymt rolig utmaning. Jag ser verkligen fram emot den här våren! Så taggad!!
 
Boka in den 23:e maj redan nu, för det kommer bli helt enastående! 
 
Stockholms Prideparad 2012