Hjärnans Smörgåsbord - en buffé av spridda tankar

Rephelg med Göta Brass Band

Kategori: Saker som händer

Helgen har varit helt enastående bra. Från fredag kväll till söndag eftermiddag har det varit rep med Göta Brass Band, ett nystartat elitbrassband som jag fått det väldigt stora nöjet att vara med i! Brassband med roliga människor som spelar kul musik på hög nivå, jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera en helg.
 
Mitt liv består just nu till största delen av mina båda brassband och planerandet av Pridefestivalen, med plugget inklämt någonstans däremellan. Det är fantastiska saker är ägna sig åt och huvudet vilar aldrig riktigt, men det är väldigt skönt att som nu i helgen fokusera fullständigt på en sak. 
 
Jag upphör aldrig riktigt att vara tacksam över alla de roliga sammanhang och glädjefyllda upplevelser jag får genom att jag spelar musik. 
 
 
Kommentera inlägget här: