Hjärnans Smörgåsbord - en buffé av spridda tankar

Eh va händer nu då

Kategori: Saker som händer

Imorgon är det den stora dagen som betyder att det är dags att välja vad jag vill läsa till hösten. Jag har som ni vet velat fram och tillbaka ända sedan jag kom till Skåne. Ungefär 11 seriösa planer om året brukar jag hinna med. En i taget håller jag fast i dem i en månad innan jag upptäcker något nytt som verkar häftigt. 
 
Nu är det i alla fall bestämt att jag ska bli kvar här i Skåne till hösten. Min nuvarande särbo kommer bli min sambo och min nuvarande sambo blir min särbo. Jag fortsätter spela i mitt älskade brassband och jag fortsätter plugga på universitetet. Frågan är bara vad jag ska läsa... 
 
Just nu står Etnologi högt i kurs i min hjärna. Eller kanske Intermediala studier. Eller möjligen Medie- och Kommunikationsvetenskap. Jag överväger också starkt att även söka en halvtidsdistanskurs i ekonomi. 
 
Såhär känns det nu:
 
Eh va händer
 
Kommentera inlägget här: